دیدار دوستانه ایران - عمان هم لغو شد

ببینید | ادامه بلاتکلیفی در گرمای 40 درجه قطر

اول ایران-کانادا، دوم ایران-اروگوئه و حالا هم که ایران- عمان. هر سه بازی دوستانه ایران لغو شدند. ایران تنها تیم ملی صعود کرده به جام جهانی در کل دنیاست که در مسیر این رقابت ها این چنین آشفته و بی برنامه پیش می رود و دیدارهای تدارکاتی یکی پس از دیگری لغو می‎شود. در این زمینه ایران می تواند در گینس هم ثبت رکورد کند.
کد خبر: ۱۳۶۸۹۲۸
تعداد بازدید : 42

به گزارش جام جم آنلاین، این تیم فعلا در اردوی قطر به سر می برد، اردویی که هنوز هم به دلیل میزان دمای بالای کشور میزبان جام جهانی با انتقادات زیادی روبرو است.

قرار بود ایران و عمان در دیداری دوستانه به میدان بروند و حتی مربیان تیم ملی عمان سری به تمرینات ملی پوشان ایران زده بودند. اما برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم عمان بنا به دلایلی که هنوز مشخص نیست با برگزاری این مسابقه مخالفت کرد تا در راه آماده سازی جام جهانی یک دیدار تدارکاتی دیگر هم بپرد.

اولی که به دلایل سیاسی لغو شد. البته لغو دومین دیدار یعنی اروگوئه گویا بیشتر به سود ملی پوشان ایران است. 24 ساعت پرواز برای برگزاری یک دیدار دوستانه و اقامت یک روزه در این کشور آمریکای جنوبی اصلا ایده جالبی نبود. اما عمان می توانست محک هر چند کوچکی برای ملی پوشان باشد که این فرصت با تمام ابعاد کوچکش از دست رفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها